eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja. › Re: Wybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja.
  • Data: 2021-12-22 18:59:58
    Temat: Re: Wybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 grudnia 2021 o 18:51:39 UTC+1 mant... napisał(a):

    > Pancerna obudowa napelniana w czasie pokoju gazem, aby utrzymac zdolnosci
    produkcyjne fabryki
    > a napelniana materiałem stałym w czasie wojny
    >
    > nadal nie kumasz ?
    >
    > to klikaj w internecie do jutra i sie naum
    > a wczesniej nie odpowiadaj,
    > bo mi sie wywraca

    co ja poradzę, że bdurzysz non stop ;)
    LPG jest "mało pancerna", ze 20bar, samochodowe z zapasem na 30 robia...
    Jak to napełnisz materiałem wybuchowym to sam zaniesiesz? Bo żadnej haubicy na butle
    LPG chyba jeszcze nie mamy ;), do bombowców też to szkoda wkładać ;)

    To jeż lepsze (gruuuubsze) są na gazy typu tlen, azot...
    Nawet moje nurkowe mają dopuszczenie na 300bar i nie potrzeba nic więcej wkładać...
    po uwaleniu zaworu przy takim ciśnieniu jest rakieta ;) tylko słabo kontrolowana