    From: "Zyga" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wycinka drzew na własnej posesji
    Date: Tue, 3 Jan 2017 18:25:03 +0100

    Jacek wrote:
    > Czytam, że od 1 stycznia mogę na własnej działce wyciąć drzewo bez
    > pozwolenia jaśnie panujących. Czy ta zmiana przepisów już weszła w
    > życie, czy to już pewne?
    > Mam jedną sosnę, która urosła blisko chałupy i przy większych wiatrach
    > gałęziami szoruje po dachu.
    > Jacek

    Wycinka drzew na własnych działkach od 1 stycznia 2017 r. bez zezwolenia
    Wycięcie drzewa na własnej posesji od 1 stycznia 2017 r. jest o wiele
    prostsze. Zostało zniesione ograniczenia w przypadku prywatnych działek,
    spadną też wysokie opłaty za zgodę na wycinkę. Obecnie opłata wynosi od
    148,37 zł aż do 171 280,07 zł za jedno drzewo. Od stycznia może to być
    jedynie 500 zł.

    Tu masz ustawe http://www.dziennikustaw.gov.pl/du/2016/2249/1