    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wygłuszanie sufitu
    Date: Mon, 25 Jan 2010 15:02:07 -0800 (PST)

    wiadomościnews:hjjvst$av9$1@inews.gazeta.pl...

    > Ktoś źle zrobił pływającą wylewkę w jego mieszkaniu. Reklamuj, walcz ze sprzedawcą.
    Budynek powinien mieć gwarancję wykonawcy.

    a myślisz, że wogóle jest tam coś takiego? :-) to sie robi w domach
    izolując posadzkę od gruntu,
    tam jest pewnie kilkanaście cm betonu i tyle... zapytaj sąsiada, czy
    jemu nie przeszkadza sąsiad mieszkający nad nim, wtedy może zrozumie
    problem...
    a tak naprawdę, to zależy co sąsiad ma na podłodze, jeśli przyklejony
    parkiet, to pewnie zrywać nie będzie, jesli panele, to może zgodzi się
    je przełożyć, jesli zafundujesz mu podkład wyciszający (filc, pianka,
    a na pewno nie gówniane zielone karbowane coś tam...)
    jeśli nie pójdzie na układ, to wiele nie zrobisz dźwięk będzie niósł
    również po ścianach, jedynie trochę to wyciszysz...
    może uda ci się sąsiada przekonać chociaż do dywanów i wykładzin...

    pozdrawiam
    s_13