  • 41. Data: 2018-05-10 19:29:08
    Temat: Re: Wykańczanie gotowego domu szkieletowego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak ty zrobisz to na bank nie bedzie odpowiednio wytrzymaly. Nawet nie wiesz jak i
    czym spawa sie polipropylen.

    Ale w przeciwieństwie do ciebie nie jestem "odporny na wiedzę".

  • 42. Data: 2018-05-10 20:11:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakie to ma znaczenie jak ci sie nigdy uczyc nie chcialo.

  • 43. Data: 2018-05-10 20:28:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 19:10:36 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    wykroiłem wielka dziurę aby tego kwasiaka od góry wstawic, a potem to jakos tam
    zalepiłem taśmą. A przydałoby sie to zaspawać.

    > Z jakiego on jest tworzywa?

    HDPE, zwykły baniak po oleju opalowym

    > Ale jeżeli już zrobiłeś otwór i wcisnąłeś kielich rury kanalizacyjnej fi
    > 50 to trzeba przejść na rozmiary złączki PE z gwintem zewnętrznym 2 1/2
    > cala na rurę 75mm i dopiero zredukować na 50mm.

    dziala moja samoróba od 5lat, przepusty do zbiornikow są jakos mało dostepne, albo
    drogie itd
    Nawet kupiłem kawałek mosiądzu bo myślałem ze każę wytoczyć. Ale i z tego
    zrezygnowalem.

    b.