  • Data: 2019-03-22 10:28:18
    Temat: Re: Wykonanie Ocieplenia wlewacji wraz z tynkiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 21 Mar 2019 22:05:58 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Ale ja sie nie kłóce z ocieplaniem czy płytkami. Tylko mówię że
    > jakby ludzie z tzw. wykształceniem rzucili obecną robotę i zaczęli
    > kłaść ocieplenia czy płytki to dochód by im wzrósł przynajmniej dwukrotnie ;)

    Ja o tym myślałem już parokrotnie żeby się przebranżowić, bo już mnie nudzi
    siedzenie przy kompie i w przerwach jak czekam na robotę pisanie na newsach
    (lol). Tym bardziej dziwię się takim co jęczą że nie mają w ogóle pracy
    albo wisi nad nimi widmo przebranżowienia (np. górnicy płączący w kółko jak
    to umrą z z głodu jak kopalnie zamkną).

    Oczywiście, teraz jesteśmy w największym bómie gdzie ceny robocizny są
    wysokie, ale za 2-3 lata znowu będzie bida i ludzie się będą bardziej
    nudzić więc ceny spadną. Na dzień dzisiejszy ceny budowlanki wszelakiej to
    absurd. Dla przykłądu za postawienie murów domu 140m2 potrafią już krzyczeć
    70 tys. za więźbe kolejne 20 tys.

    --
    Pozdor
    Myjk