    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 13 Sep 2021 01:52:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 21:32:03 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    podłączyć do prądu to dzieciak potrafiący wymienić żarówkę w latarce jest ekspertem.
    Jeśli już jesteś ekspertem to w naciąganiu ludzi układając trzy tygodnie trochę
    styropianu na podłodze. A najwyższej klasy ekspertem jesteś w kwestii pieczenia
    wodnego chleba.

    jesteś to śmieje się z ciebie. Tak wiem bo pisałeś że pisanie przychodzi ci z
    łatwością. To w wyniku doświadczenia jakie zdobyłeś kablujac do SB na kolegów,
    przyjaciół, rodzinę.
> [...]
    > będziesz miał ciepło.
    > Pochwal się ile osób upierdoliłeś pisząc donosy do UB?
    Nikogo bo urodziłem się idioto po jego rozwiązaniu. Ale na takich jak ty donosiłem
    niedawno do IPN.