eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWyłączenie z produkcji leśnej - takie troche marudzenie › Re: Wyłączenie z produkcji leśnej - takie troche marudzenie
  • Data: 2015-07-28 10:50:30
    Temat: Re: Wyłączenie z produkcji leśnej - takie troche marudzenie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-27 o 23:28, Baczek pisze:
    > Witam wszystkich
    > Tak sobie trochę pomarudzę, a może się komuś przyda.

    To ja dodam w kwestii wyłączenia z produkcji rolnej.
    Czasowego wyłączenia.

    Do pozwolenia na budowę przyłącza gazu trzeba czasowo wyłączyć z
    produkcji rolniczej fragment ziemi z gazociągiem.

    Więc złożony wniosek.
    obszar do wyłączenia to całe 0,0010ha (50m * 20cm)

    Przyszła odpowiedź (listem poleconym z ZPO) z pieczątkami na 3 strony z
    dokładnym wyliczeniem.
    Otóż wyliczony koszt opłaty za to wyłączenie, to .... 9 gr / dzień.

    Ile trwa budowa przyłącza?
    1 dzień.

    I nie, nie mogę tego już zapłacić.
    Po zakończeniu budowy, muszę złożyć sprawozdanie zawierające ile dni mi
    zajęła budowa przyłącza.

    Wtedy starostwo łaskawie obliczy kwotę opłaty (1 dzień * 9gr) i wyśle mi
    (listem poleconym z ZPO) kwotę obliczonego podatku wraz z numerem konta
    do wpłaty (w pierwszym piśmie go nie przysłali).

    Jak w tym kraju ma być dobrze....

    --
    Pete