    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wylewka plywajaca :-)
    Date: Tue, 6 Aug 2013 14:39:43 +0200

    dyskusyjnych:07e86aaa-4b74-4325-a1ac-16d1b4ddce95@go
    oglegroups.com...

    > I gdzie tu błąd? Też tak mam: płyta balkonowa wylana razem ze stropem, na
    > płycie styropian(5cm) tyle co na stropie na pietrze i wylewka(tak jak
    > wylewka na pietrze. I wtedy > poziom wylewki na balkonie jest taki sam jak
    > poziom posadzki na piętrze.

    No i u Ciebie jest prawidłowo. U niego płyta balkonowa jest wyżej niż
    strop - jej góra jest na poziomie wykończona podłoga na piętrze -2cm czy coś
    koło tego - gdyby bezpośrednio położyć płytki to by było akurat na równi z
    wylewką w pokoju. Czyli brakowało 8-10cm na styropian i wylewkę

    > I otwory drzwiowe zamiast 209 wyszły 199cm, bidet, i klop równiez 10cm
    > niżej w stosunku do podłogi itp?

    Chyba się nie rozumiemy. On nie ocieplał domu po wybudowaniu tylko
    bezpośrednio po zrobieniu stanu surowego. Nie było żadnych instalacji
    wewnętrznych. Nie wiem, czy miał już wtedy ściany działowe na piętrze.

    Pozdrawiam
    Ergie