eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWylewka z suchego jastrychu na tarasie - czy zabezpieczać na zimę? › Re: Wylewka z suchego jastrychu na tarasie - czy zabezpieczać na zimę?
  • Data: 2016-10-27 00:33:29
    Temat: Re: Wylewka z suchego jastrychu na tarasie - czy zabezpieczać na zimę?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szykuję wylewkę na tarasie.
    > Za kilka dni ma być wykonana z suchego jastrychu o grubości ok. 6 cm. W
    > środku zbrojenie z prętów.

    Stary jestem i nie łapie.
    Te suche jastrychy które widywałem to one były suche.
    Znaczy, że nie można ich było moczyć.Nawet przypadkiem.

    A wylewka to inna inszość.Będzie mokra od teraz aż do wiosny.I- pomijając
    pierwsze 3 dni- da sobie radę.Ale nie wiem, co jest pod spodem.
    Ale może ja się nie znam? Stary jestem...