  • 1. Data: 2010-05-22 22:51:44
    Temat: Wymiana filtra węglowego w okapie
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Witam
    Posiadam okap podwieszony pod szafką. Przymierzam się do wymiany filtra
    węglowego.
    http://img441.imageshack.us/img441/4555/dsc00647z.jp
    http://img14.imageshack.us/img14/2846/dsc00645iy.jpg
    http://img35.imageshack.us/img35/2635/dsc00640fy.jpg
    http://img197.imageshack.us/img197/3530/dsc00644sx.j
    pg

    Czy robi się to od góry czy od spodu? Próbowałem od spodu, ale te śruby
    trzymają (z tego co jarzę) wirnik. Czy muszę zatem go wyjąć i nad nim
    ujrzę ów filtr?
    Proszę o poradę...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2010-05-23 08:53:40
    Temat: Re: Wymiana filtra węglowego w okapie
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    P.S.
    http://www.mastercook.pl/work/product/docs/YVOZHX.pd

    Instrukcja nie mówi nic...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 3. Data: 2010-05-23 09:50:32
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 23-05-2010 10:53, Negatyw pisze:
    > P.S.
    > http://www.mastercook.pl/work/product/docs/YVOZHX.pd
    >
    > Instrukcja nie mówi nic...

    Mam taki okap, ale nie używam filtra. Okap jest podłączony do
    wentylacji. Od góry nic się nie otwiera. Lita blacha.

    Witek

  • 4. Data: 2010-05-23 20:12:47
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup

    > Lita blacha.

    Pewnie po odkręceniu tych 4 śrub, będę miał dostęp do filtra...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 5. Data: 2010-05-23 22:43:38
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Posiadam okap podwieszony pod szafką. Przymierzam się do wymiany filtra
    > węglowego.

    Nie możesz wymieniać czegoś, co jest wyposażeniem opcjonalnym.
    Po prostu teraz nie masz teraz filtra węglowego!
    Jak rozpakujesz swój nowy filtr, to przyłożysz go umiejętnie od spodu do wentylatora
    - patrz zdjęcie nr 4, (po kilku próbach) obrócisz o mały kąt i tak już on zostanie.
    Do następnej wymiany.

    Pozdrowienia!
    Tadeusz

  • 6. Data: 2010-05-24 22:06:04
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4bf9af9a$0$2598$6...@n...neostrada
    .pl...

    > obrócisz o mały kąt i tak już on zostanie. Do następnej wymiany.

    DZIĘKI. Faktycznie! :) Szkoda, że ta mała karteczka "ściąga" z filtrem
    jest zapakowana w folię tak, że nic nie widać. W życiu bym na to nie
    wpadł...
    Swoją drogą - co ile powinno się go wymieniać?
    Tak więc przez lata okap był jedynie... przepompownią powietrza. Niezłe
    jaja!

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 7. Data: 2010-05-25 08:04:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Co 3-6 miesięcy.
    W sumie dość droga impreza.
    Ale oszczędzasz na kosztach ogrzewania.

    -----

  • 8. Data: 2010-05-25 16:45:35
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale oszczędzasz na kosztach ogrzewania.

    To znaczy? :)

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 9. Data: 2010-05-27 15:17:47
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie wywiewasz przez komin ogrzanego powietrza.

    -----

  • 10. Data: 2010-05-27 16:18:54
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie wywiewasz przez komin ogrzanego powietrza.

    Ano fakt.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl