  • Data: 2022-01-24 18:25:35
    Temat: Re: Wypinajace się panele
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 13:52:08 UTC+1 Collie napisał(a):
    >Jeśli Cię stać, połóż parkiet (lub mozaikę) zamiast
    > paneli w ogóle. Klejony, więc nie jest tak wrażliwy na nierówności
    > w podłodze jak panele. A w porównaniu z panelami to niebo i ziemia.

    hm... co kto lubi, ja przy ostatnim remoncie mieszkania wywaliłem porządny stary
    parkiet dębowy, ze 40 lat u mnie leżał, kilka razy cyklinowany i malowany, pewnie ze
    2-3x by wytrzymał, ale te renowacje to porażka w porównaniu do paneli, daliśmy więc
    panele... Na wsi mam panele ~20to letnie - kupowałem najwyższej dostępnej klasy
    ścieralności (już nie pamiętam co), ale po nich dość często łazi się w butach. Na
    panelach nie ma śladu zużycia, a parkiet "szanowany" nawet połowy z tego nie
    wytrzymuje (tzn wymaga renowacji) Aktualnie produkowane lakiery do parkietu to
    porażka (jakieś do sal gimnastycznych podobno jeszcze warto?), najdłużej wytrzymał
    komunistyczny, trujący, zakazany obecnie ;), chyba chemolak (?) wietrzenie po
    malowaniu trwało całe wakacje, ponad 2mce