  • Data: 2017-11-20 14:57:48
    Temat: Re: Wyrwany zawias szafki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 13:54:54 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Jedyny minus tego zażywicowania jest taki, że wydaje mi się to trochę za
    > sztywne i przy wkręcaniu wkrętu prawdopodobnie to pęka tam w środku :/
    > Przydałoby się pewnie coś bardziej elastycznego, co bardziej imitowało
    > by drewno i dopasowywało się do drążenia gwintu itp.

    Poxipol jest też w wersji "elastyczny":

    https://www.operatywni.pl/klej-poxipol-70ml-czerwony
    -elastyczny-przezroczy,4,67236,691

    Ewentualnie powiększ trochę otwór (tak żeby nie było już wyszarpanych
    krawędzi), nałóż do równa poxipolu i zatop w nim wkręt (oczywiście z
    założonym zawiasem etc). Musi trzymać przynajmniej tak samo mocno
    jak wcześniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.