  • Data: 2018-11-05 23:44:35
    Temat: Re: Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już to podawaj kWh które zmagazynowałeś. Bo przez 10min tych 100
    > smartfonów, to się nie naładuje.

    moj dzisiejszy uzysk z PV
    https://pvoutput.org/list.jsp?id=69243&sid=61525&v=0

    możesz też zerknać na poprzednie dni, póki co to jestem na plusie w
    magazynie energi ok 1MWh i póki co to nadal rośnie, to moje niemalże
    kwartalne zużycie, a przecież zimą też słońce nieco poświeci
    mój wykres nie ma długiej historii, instalacja od lipca, wykres od
    wrzśnia, możesz zerknąć na Liściastego, ma o rok dłuższy staż

    https://pvmonitor.pl/user.php?idinst=10165

    przekonany ?