  • Data: 2023-03-27 17:54:12
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2023 o 15:51 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Właśnie ciągniesz dalej głupi populizm. Podpisałeś umowę na zasadach
    > jakie kiedyś obowiązywały. Czy w związku z tym w stosunku do umowy
    > określającej dokładnie co gdzie i kiedy wprowadzili jakieś niekorzystne
    > nowe zapisy. Na przykład czy kazali ci zdjąć połowę paneli? Jedyna
    > zmiana na dodatek niekorzystna dla ciebie a korzystna a tych
    > fotowoltaiki nie maja wynika z wprowadzenia limitu 15 lat. Tak
    > zrozumiałem z tego co napisałeś.Faktycznie jest to niekorzystna zmiana.

    Dobrze zrozumiałeś. Czyli potwierdzasz, że zmienili zasady po podpisaniu
    umowy i wydaniu przeze mnie kasy na instalację i nazywasz mnie populistą?

    To tak jakby wszystkim emerytom powiedzieli, że od od teraz mamy dla was
    nowe zasady i będziemy płacili wszystkim emerytury jeszcze tylko przez 5
    lat. Później jak ktoś chce od nas pieniądze to zapraszamy do naszego
    kamieniołomu, gdzie będzie można sobie dorobić, na zasadach przez na
    ustalonych. Tak będzie sprawiedliwie społecznie, bo jesteście "drodzy
    emeryci" schorowani i za drodzy w utrzymaniu a my mamy niepracujące madki
    z dziećmi na utrzymaniu. Dzięki naszym nowym zasadom będzie sprawiedliwie
    społecznie i taniej.
    Dotarło?

    > Jesteś pewny że to nasz rodzimy wynalazek czy może obowiązek
    > wprowadzenia przyszedł z ujnii?

    To nasz wynalazek, jest sprzeczny z naszymi przepisami, z przepisami sejmu
    i narusza dyrektywy EU.
    i przede wszystkim to co tu Tobie wyłuszczam jak chłopu na miedzy:

    "Przede wszystkim, nowelizacja ustawy o OZE narusza procedury stanowienia
    prawa w Polsce. SBF POLSKA PV wskazuje, że regulacje naruszają w
    szczególności art. 7. Konstytucji oraz zasady zawarte w art. 2
    Konstytucji, które dotyczą demokratycznego państwa prawnego. Tryb
    wprowadzania zmian narusza w szczególności zasadę zaufania obywatela do
    państwa i stanowionego przez nie prawa."

    https://globenergia.pl/zmiana-systemu-prosumenckiego
    -jest-sprzeczna-z-przepisami-krajowymi-i-europejskim
    i/

    > Rozliczanie w systemie godzinowym tych co są na nowych zasadach nie
    > wynika z krajowego ustawodawstwa. Unia kazała wprowadzić w przeciągu
    > kilku lat taki system.

    Nikt nikomu nic nie kazał, powtarzasz jakąś propagandę. Są zalecenia ale
    rozłożone w czasie i dotyczą nowych instalacji, które mają być dopiero
    przyłączone do systemu.

    > Jak komuś się nie podoba to musi zadać sobie pytanie co robił jak było
    > referendum konstytucyjne bo zapis o solidarności społecznej jest jednym
    > z ważniejszych w niej zapisów. Przez to że jest w konstytucji jest
    > nadrzędny nad ustawami i dlatego można było z nieskończoności skrócić
    > czas bycia prosumentem do maksymalnie 15 lat.

    To jest złodziejstwo, coś Ci się pomyliło. Chyba, że wg Ciebie solidarność
    jest wtedy gdy wszyscy mają po równo, niezależnie od tego czy pracują czy
    nie.

    TG