  • Data: 2014-04-23 23:36:14
    Temat: Re: Zagadka śmieciowa
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z liśćmi, trawą i gałęziami nawet nie mam
    > zamiaru się pier...., bo je po prostu spalę ...

    Na Twoim miejscu z tym paleniem bym się tak nie rozpędzał
    W niektórych rejonach straż miejska czuwa by Ci za to wypisać blankiecik.
    No chyba, że nie palisz tego a robisz sobie grilla używając tych liści i
    gałęzi jako paliwa :)

    Nie wiem czy to był tylko wymysł Yntelygentnego strażnika, ale znam taki
    przypadek, znajomego od mandatu uratowało tylko palnięcie głupiego
    tekstu, że to nie spalanie śmieci a przygotowuje grilla