  • Data: 2015-01-22 16:21:37
    Temat: Re: Zakup działki
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-21 o 13:47, Myjk pisze:
    > Ale w obecnym układzie jednak najlepiej byłoby przyciągnąć po prostu dom do
    > krawędzi południowej i wschodniej, zostawiając resztę na "ogród". Obecnej
    > koncepcji zupełnie nie rozumiem, nie ma ani podjazdu, ani ogrodu, ani
    > sensownego położenia domu względem kierunków.

    Ale może jemu w sumie nie zależy na jakimś szczególnie większym trawniku
    przed salonem i to co ma mu wystarczy. Nie każdy jest wielbicielem
    jakichś ogrodów i może to, że ma w ogóle jakieś skrawki trawy i
    krzaczków na około domu, to aż nadto, czego mu potrzeba...

    Jak ja szukałem domu, to też niektóre argumenty, dla nas kluczowe, były
    totalnie dziwne dla innych. Tak to już jest, że każdy ma inną, swoją
    wizję :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /