  • Data: 2018-12-06 15:22:54
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 14:27:50 UTC-6 użytkownik Maciek napisał:

    > Wentylacja ciągnie, a okap ma odprowadzenie do osobnego kanału - nie działa
    > w zamkniętym obiegu.
    > Tylko że 250 m3/h na 17 m3 kuchni to chyba za mało.

    No to pozostaje ci kadzidelko i metodyczne sprawdzenie jakim cudem ci powietrze znad
    pieca rozchodzi sie na dom.

    U mnie nie ma fikusnych instalacji a zapachy sie zbytnio nie roznosza. Wiec sie da.

    Wez albo kadzidelko albo zapalki kominiarskie i zobacz co masz za male/za waskie aby
    wychwycic te powietrze znad pieca.
    Moze to okap, moze jego wydajnosc a moze jakies zawirowania jakie sie tworza w kuchni
    i nie pozwalaja powietrzu znad pieca trafic do wentylacji.

    I uscislijmy, smazenie oznacza w tym przypadku patelnie czy piekarnik?
    Bo z patelnia powinno byc prosciej. Piekarniki moga byc trudniejsze w wentylowaniu.