  • 61. Data: 2013-09-28 07:35:49
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To jest od marketingu. Ani to ekologiczne ani ekonomiczne.

    > Tak było przez kilka lat. Jak już ludzie masowo powymieniali piece to
    > wtedy nagle skończyło się "eko" a zaczęło strzyżenie baranów.
    >
    > Znam człowieka który już 3 razy zmieniali kotłownię przez 20 lat.
    > Najpierw na początku lat 90-tych z węgla i śmieci na olej. Następnie
    > jakieś około 2005 z oleju na Eko-groszek, a w zeszłym roku z
    > eko-groszku na PC.
    > Każda zmiana oprócz pierwszej była ekonomicznie uzasadniona. Niestety
    > gazu u niego w gminie nie ma.

    imho facet ma za dużo kasy

  • 62. Data: 2013-09-28 09:01:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 23:47:32 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Jak PE, czy glikol to nowe technologie to mow do mnie ksiedzu rydzyku :)
    Ojcze Tadeuszu:
    Świat sie zmienia, azbest na dachach i na elewacjach kiedys był ok teraz trzeba
    pozwolenie żeby go zdjąc.
    Ja tam sie wcale nie zdziwię jak za kilka/kilkanaście lat wymyślą że styro jest
    szkodliwe.
    Butelek PET mi w ogródku zakopać nie wolno a do zakopywania kilometrów rury PE
    dotacje pewnie niedługo będa;)

  • 63. Data: 2013-09-28 10:31:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-28 00:09, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale z ciebie cymbał.
    > Temat nie jest o kupowaniu Amigi do zawijania kogutków tylko o sensie
    > kupowania kotła węglowego.
    > Naucz się cytować. Ni chuja nie wiadomo o co chodzi. Ktoś przypadkowo
    > przeczyta i pomyśli że o kupowaniu Amig do zawijania kogutków jest
    > temat. A on nie jest o kupowaniu Amig do zawijania kogutków tylko o tym
    > czy warto jest inwestować w kocioł węglowy.

    Ech kiedys to byly czasy. Malo kogo bylo stac na komputer. Ludzie sie
    szanowali i wiedzieli, ze slow wulgarnych w necie sie nie uzywa, bo
    komputer mial ktos na poziomie. Kiedy sprzet stanial to urzadzenia do
    netu maja ostatnie lumpy indory drobiowe co im z paszczy dykta jedzie i
    przenosza tu te swoja kulture rodem z najlepszego swojego towarzystwa. A
    co najgorsze udziela sie to innym.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2013-09-28 12:05:20
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 10:31:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > netu maja ostatnie lumpy indory drobiowe co im z paszczy dykta jedzie i
    >
    > przenosza tu te swoja kulture rodem z najlepszego swojego towarzystwa. A

    Lubię teksty od takich co bułkę przez bibułkę a chuja całą gębą. Teksty lubię ale
    takich bardzo porządnych się wystrzegam. Bo to oszuści. Na co dzien używają słów
    powszechnie uznawanych za wulgarne, leja żony i dzieci. Ale w towarzystwie żeby
    pokazać że są lepsi udają kogoś innego. Na onecie był artykuł. Zrobili badania.
    Wyszło że ludziom używającym słów wulgarnych można bardziej zaufać niż przebierańcom.
    W sumie nie ma się czemu dziwić. Ktoś kto nie udaje jest bardziej wiarygodny.

  • 65. Data: 2013-09-28 13:48:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 Sep 2013 23:59:36 +0200 osobnik zwany /// Kaszpir
    /// napisał:

    > To własnie więc Ci od pomp ciepła sa tacy "ekologiczni" :) Przeszkadza
    > im dym z komina , ale nie przeszkadza im bomba ekologiczna zakopana w
    > ogródku ...

    tyle, ze bomba jest potencjalna a smog realny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2013-09-28 15:03:15
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    Użytkownik <k...@g...com> :
    ps.com,

    > Co Ty kurwa nie powiesz?

    Masz podły charakter ;->

    > Jakoś krzaczyło jak pierwszy raz napisał a jak
    > mu zwrócono uwagę to coś poprawił i przestało krzaczyć. Może to cud?

    Ta, specjalnie dla Ciebie grzebal w opcjach:->
    Twoje google to przewraca do góry nogami.
    Google (Ty tez do nich należysz) nie honorują naszych znaków czyli Polskich,
    dlatego ustawia kompresje na *Quoted printable* - dlatego TY widzisz krzaki.

  • 67. Data: 2013-09-28 15:14:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >im dłuższy wiersz to tym wygodniej się czyta.,

    jestes w mylnym bledzie

  • 68. Data: 2013-09-28 16:06:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 września 2013 15:14:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > jestes w mylnym bledzie

    Ja twierdze że wygodniej, GTy możesz inaczej uważać;)
    Mój ekran jest szerszy jak wyższy;) więc jak sa dłuższe wiersze to mniej używania
    scr.
    Ale jak tam kto woli;)

  • 69. Data: 2013-09-28 16:25:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 września 2013 07:34:26 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > zastanawiam sie czy osoby piszący te bzdety w ogóle mają pojęcie co piszą
    > czy tylko powtazają bzdete która powiedziła pani gienia.
    Sie zastanawiaj dalej. Siedzisz po drugiej stronie barykady i masz w nosie czy
    przelew za solary które montujesz klientowi jest od niego czy z banku z dopłatami.

    Jednak ten co kupuje powinien liczyć a na dzisiaj dopłaty sa tylko do odsetek od
    kredytów.
    Pytałem w dwóch lokalnych firmach z reklamami"solary z dopłatami" o cenę.
    Na gotowo po odliczeniu dopłat wyszłoby mnie drożej niż sam kupię zestaw.
    Kilkadzeisat kilometrów od moje miejscowości jest gmina Miastko- tam kilka lat temu
    był bardzo sensowny program doplat do solarów- wyrwali z UE chyba coś koło 3 mln zł
    na dopłaty dla kilkuset gospodarstw domowych. I dzięki tym dopłatom mieszkańcy
    płacili poniżej 3tys zł za zestaw jeśli dobrze pamiętam.

  • 70. Data: 2013-09-28 16:29:22
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 15:03:15 UTC+2 użytkownik Megi napisał:
> [...]
    >
    > dlatego ustawia kompresje na *Quoted printable* - dlatego TY widzisz krzaki.

    Jak nie dla mnie grzebał w opcjach to zdarzył się cud że za pierwszym razem były
    krzaki a za drugim ą,ę ł