eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie › Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może
    pracować też po ciepłej stronie
    Date: Wed, 17 Jul 2013 21:48:46 +0200

    Sebastian Biały wrote:

    > "Hydraulicy" mylą je na potęgę. Mam na myśli to z dmuchaną piłką.

    > A ten zawór to przypadkiem nie powinien być bliżej zasilania budynku?
    > *Wydawało* mi się że ma zabezpieczać przed cofaniem dowolnej wody, a
    > nie tylko ciepłej.

    zawór antyskażeniowy to zawór zwrotny o specjalnej konstrukcji
    umożliwiąjącej kontrole jego działania oraz gwarantujący blokadę cofania
    wody z instalacji domowej do wodociągów.

    zawór przed zasobnikiem blokuje przepływ wody ciepłej do instalacji wody
    zimnej.

    tak przy okazji to jak ktoś robi tzw dobijanie instalacji co to też powinien
    zamontować przed zaworem dobijajacym zawór antyskażeniowy.