  • 11. Data: 2011-08-07 17:51:40
    Temat: Re: Zbrojenie podciągów
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-08-2011 o 17:00:13 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Czyli się zgadza z ilością Twoich prętów fi 25. Nie widzę problemu,
    > wsadź te pręty, które masz w takiej ilości jak w projekcie i finito...
    Cha, wcale nie takie finito, 6*20=120mm, a 6*25=150 jak belka ma 200mm
    szerokości
    to może być za mało miejsca na beton :) pręty muszą być otulone z KAŻDEJ
    strony
    betonem, moze sie okazać że trzeba będzie jeden pręt dać trochę wyżej
    (3-5cm) na dolnymi
    prętami aby było miejsce dla betonu.

    > Chyba, że chcesz zaoszczędzić pręty, to kup takie jak w projekcie, a te
    > zostaw na 'lepszą okazję' :-))).
    Lepszej okazji nie będzie miał, bo poza belkami takich grubych prętów
    się nie używa.

    --
    Pozdr
    JanuszK