  • Data: 2017-05-18 02:32:12
    Temat: Re: Zdalne sterowanie domem
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.05.2017 23:46, Borys Pogoreło wrote:

    > Parę zagrożeń istnieje. Jeśli system jest spięty z instalacją alarmową, to
    > zyskujesz dostęp do dość ważnego elementu domu, nawet jeśli tylko w trybie
    > odczytu. A jeśli ktoś jest złośliwy, to może doprowadzić do fizycznych
    > uszkodzeń, bo raczej mało które urządzenie jest odporne na setki przełączeń

    Ja mam ten alarm

    https://plcstore.pl/pl/p/INTELIGENTNY-DOM-STEROWNIK-
    PLC-CENTRALA-ALARMOWA-TERMOMETRY-TERMOSTATY-PLC2011B
    1/38

    I powiem ci, że on ma tyle wejść 84 dokładnie to możesz sobie każde okno
    rozpoznać czy otwarte, uchylone czy zamknięte. Ja mam dwa takie
    urządzenia, bo i okien mam ponad 50 :-)

    Wiadomo, nic nie uchroni przed włamaniem przez zdeterminowanego
    włamywacza. Już pomijając sposób ale wszystko da się obejść. Z banku też
    giną pieniądze mimo wieloetapowego zabezpieczenia.

    Za to te urządzenia, które posiadam i alarm także, mają i pomiary
    temperatur i sterowanie obwodami i wejścia czy wyjścia, różnego typu.
    Jeden typ to dedykowany alarm ale niekoniecznie inne urządzenie to
    rolety, ogrzewanie, otwieranie i zamykanie, kotłownia czy piękne
    sterowanie RGB poprzez DMX. Jednym z nich można sterować 32-ma
    przyciskami i dołączyć do nich zapalanie odpowiednich kanałów DMX. Całę
    oświetlenie RGB plus sterowanie ogrzewanymi podłogami można zrobić.