    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zgłoszenie pozwolenia na budowe itp
    Date: Wed, 27 Jun 2012 06:32:47 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 15:16:00 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
    > no to się będziesz musiał zdecydować... albo budujesz domek na sprzedaż i
    > zakładasz działalność w zakresie produkcji takichże, albo budujesz domek,
    > który jest TWOJĄ własnością i potem go sprzedajesz, ale w tym przypadku
    > musisz spełnić wymogi jak każdy inny budujący sobie altanę na działce...

    A gdybym robił domek jako prezent dla teściowej na 101 urodziny?

    > no są jeszcze możliwości obejścia (legalne), na wstępie podpisujesz umowę o
    > dzieło, w której podejmujesz sie zbudowania takiegoż domku, ale
    > zleceniobiorcą może być tylko firma, bo inaczej to usługi dla ludności i
    > DG...

    Czyli kolega mający firme budowlana zleca mi budowe takiego domku i ja buduje.
    Dopóki nie wybuduje to rozumiem ze zadne koszty typu podatek, vaty itp nie wchodza w
    grę?

    > BTW jak cię sąsiad nie pod....li, to możesz sobie stawiać i potem
    > sprzedawać...

    A to ja wiem.
    Ale mamy durne prawo że ludzie nawet boja się kabel do bramy czy wąz do podlewania
    ogródka na swojej posesji zakopac więc tak mnie naszło że durne metody obejścia tego
    będa dość skuteczne.
    Tak sobie tylko teoretycznie kombinuje ale może komus sie przydać.