  • 1. Data: 2012-06-27 13:29:47
    Temat: Zgłoszenie pozwolenia na budowe itp
    Od: Kris <k...@g...com>

    Prawo mamy jakie mamy i nawet ziemianke robienie ziemianki podpada pod zgłoszenie-
    ktoś tu nawet chciał zgłaszać przewód od napędu bramy.
    Ale każdy ma prawo na swoim podwórku np karmnik dla ptaków robić.
    A gdybym ja zechciał domek drewniany na sprzedaz robić;)
    Taki 5*5metrów ze 3 metry wysoki.
    Nie buduję dla siebie więc pod zgłoszenie nie podpada chyba.
    Robie go aby go później wystawic na allegro i sprzedać. I tak go będe go robił przez
    najbliższe lata. W sumie będzie już wybudowany tylko np rynny jeszcze musze
    zamontowac a chwilowo nie mam na to czasu.
    I taki domek stoi sobie u mnie na działce i czeka az go skończe.
    Podpadam pod jakies paragrafy?
    ;)))

  • 2. Data: 2012-06-27 14:30:49
    Temat: Re: Zgłoszenie pozwolenia na budowe itp
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    ps.com...
    >I taki domek stoi sobie u mnie na działce i czeka az go skończe.
    >Podpadam pod jakies paragrafy?

    wiadomo, polak potrafi :-) Tyle ze raczej nie powinien bluszczem obrosnąć
    :-)

    b.

  • 3. Data: 2012-06-27 14:55:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 14:30:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > wiadomo, polak potrafi :-) Tyle ze raczej nie powinien bluszczem obrosnąć
    A jest na to jakiś paragraf?
    Albo:
    "Panie inspektorze bałem sie ten bluszcz wyrywać bo to może gatunek chroniony i
    ekolodzy mi pikiete zrobia"
    Pójdżmy jeszcze krok dalej- rynna kjuz jest zamontowana, domek skończony ale czeka na
    kupca- naklejona kartka "na sprzedaż" a że nikt nie chce 25tys za to arcydzieło
    zapłacić to i stoi i bluszczem obrasta;)

  • 4. Data: 2012-06-27 15:16:00
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Pójdżmy jeszcze krok dalej- rynna kjuz jest zamontowana, domek skończony
    > ale czeka na kupca- naklejona kartka "na sprzedaż" a że nikt nie chce
    > 25tys za to arcydzieło zapłacić to i stoi i bluszczem obrasta;)

    no to się będziesz musiał zdecydować... albo budujesz domek na sprzedaż i
    zakładasz działalność w zakresie produkcji takichże, albo budujesz domek,
    który jest TWOJĄ własnością i potem go sprzedajesz, ale w tym przypadku
    musisz spełnić wymogi jak każdy inny budujący sobie altanę na działce...
    no są jeszcze możliwości obejścia (legalne), na wstępie podpisujesz umowę o
    dzieło, w której podejmujesz sie zbudowania takiegoż domku, ale
    zleceniobiorcą może być tylko firma, bo inaczej to usługi dla ludności i
    DG...
    BTW jak cię sąsiad nie pod....li, to możesz sobie stawiać i potem
    sprzedawać...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-06-27 15:32:04
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Pójdżmy jeszcze krok dalej- rynna kjuz jest zamontowana, domek skończony
    > ale czeka na kupca- naklejona kartka "na sprzedaż" a że nikt nie chce
    > 25tys za to arcydzieło zapłacić to i stoi i bluszczem obrasta;)

    jak chcecie falandyzowac, to się zainteresujcie budką telefoniczną
    może stać gdzie chce na posesji, nawet na granicy, nigdzie nie ogranicza się
    jej rozmiarów....

  • 6. Data: 2012-06-27 15:32:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 15:16:00 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
> [...]
    > który jest TWOJĄ własnością i potem go sprzedajesz, ale w tym przypadku
    > musisz spełnić wymogi jak każdy inny budujący sobie altanę na działce...

    A gdybym robił domek jako prezent dla teściowej na 101 urodziny?

> [...]
    > dzieło, w której podejmujesz sie zbudowania takiegoż domku, ale
    > zleceniobiorcą może być tylko firma, bo inaczej to usługi dla ludności i

    Czyli kolega mający firme budowlana zleca mi budowe takiego domku i ja buduje.
    Dopóki nie wybuduje to rozumiem ze zadne koszty typu podatek, vaty itp nie wchodza w
    grę?

    > BTW jak cię sąsiad nie pod....li, to możesz sobie stawiać i potem
    > sprzedawać...

    A to ja wiem.
    Ale mamy durne prawo że ludzie nawet boja się kabel do bramy czy wąz do podlewania
    ogródka na swojej posesji zakopac więc tak mnie naszło że durne metody obejścia tego
    będa dość skuteczne.
    Tak sobie tylko teoretycznie kombinuje ale może komus sie przydać.

  • 7. Data: 2012-06-28 00:03:53
    Od: <news>

    Użytkownik "Kris" napisał:
> [...]
    > tak mnie naszło że durne metody obejścia tego będa dość skuteczne.
    > Tak sobie tylko teoretycznie kombinuje ale może komus sie przydać.

    To działa trochę inaczej. Chodzi o to żeby zwykłego polaka tak udupić żeby
    nie mógł kabla na własnej działce zakopać bez opłacenia sowitego haraczu,
    oraz wyciąć własnego drzewa, natomiast właściciele dziłałek o jedynie
    słusznej narodowości mogą robić co chcę i nawet jawnie wbrew przepisom i
    nikt im nic nie zrobi, nawet się nie przyczepi.
    Ty postawisz płot na własnej działce i każą ci go rozebrać a ON stawia
    fabrykę na działce rolnej ziemi pierwszej klasy i nic się nie dzieje bo jemu
    można a ty psie szczekaj.

  • 8. Data: 2012-06-28 08:34:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > jak chcecie falandyzowac, to się zainteresujcie budką telefoniczną
    > może stać gdzie chce na posesji, nawet na granicy, nigdzie nie ogranicza
    > się jej rozmiarów....

    Ale dlaczego takie małe?

    Wystarczy postawić budynek gospodarczy służący do przechowywania i
    segregacji śmieci i po sprawie.
    http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_staleMarek

  • 9. Data: 2012-06-28 08:49:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 08:34:11 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    > segregacji śmieci i po sprawie.
    > http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_staleMarek

    O niezłe. To wiata moze byc miejscem na odpady stałe. a drewno pod wiata to nie opał
    a odpad stały czekający na wywiezienie.
    Tylko te odległości od granicy i okien trochę kłopotliwe.
    To juz lepiej budka tel;efoniczna- jak na wiaceie 5*6metrów powiesze znak telefonu,
    urwany kaberel i kartka awaria to taka budka może sobie funkcjonować+ dożywotnio?

  • 10. Data: 2012-06-28 12:11:29
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

> [...]
    > segregacji śmieci i po sprawie.
    > http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_staleMarek

    a można prosić o zapodanie treści? U mnie w kilku przeglądarkach się nic
    nie wyświetla na temat, pod tym adresem :-/
    Sprawa jednak jest cokolwiek interesująca :-).

    pozdrawiam
    Robert G.