  • 11. Data: 2012-06-28 12:17:42
    Temat: Re: Zgłoszenie pozwolenia na budowe itp
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 12:11:29 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:

    > a można prosić o zapodanie treści? U mnie w kilku przeglądarkach się nic
    > nie wyświetla na temat, pod tym adresem :-/
    > Sprawa jednak jest cokolwiek interesująca :-).

    http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_stale
    Markowi sie link o słowo "marek' wydłużył;)

  • 12. Data: 2012-06-28 12:29:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Spróbuj teraz.

    http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_stale

    Marek

  • 13. Data: 2012-06-28 12:46:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 12:29:07 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Spróbuj teraz.
    >
    > http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_stale

    3 metry od okien i drzwi 2 metry od granicy- na niektórych działkach cięzko będzie.
    no chyba że wiata wspólnie z sasiadem to wtedy tylko 3 metry od okien obowiazuje.
    Kurcze jak kiedyś sobie domek narzedziowy zrobie to własnie pod to go podepne nie
    będe się w zgłoszenia bawił.
    A jeszcze jeden aspekt- moja mam za pomieszczenie gospodarcze połaci podatku więcej
    jak za cały dom. Gdyby tak przekwalifikowac to pomieszczenia na "miejsce na odpady
    stałe" ładnych parę setek by zaoszczędziła rocznie- chyba ponad 1000zł

  • 14. Data: 2012-06-28 13:07:01
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Spróbuj teraz.
    >
    > http://www.architektura.info/index.php/wiadomosci/pr
    awo_w_architekturze/miejsce_na_odpady_stale

    > Marek

    weszło :-) dzięki
    ale nie podali jaka wiata może być uznana za miejsce składowania odpadów...
    Czy np wiata 4x6 m i 3 m wysoka... się kwalifikuje?

    U mnie praktycznego problemu nie ma, ale teoretyzujemy w końcu :-)
    i te 10 m od drzwi i okien. To już może być problem.

  • 15. Data: 2012-06-28 13:15:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 13:07:01 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:
    m wysoka... się kwalifikuje?

    > U mnie praktycznego problemu nie ma, ale teoretyzujemy w końcu :-)
    > i te 10 m od drzwi i okien. To już może być problem.

    W zabudowie jednorodzinnej 3 metry od okien i 2 od granicy;)

  • 16. Data: 2012-06-28 13:22:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ale nie podali jaka wiata może być uznana za miejsce składowania
    > odpadów...
    > Czy np wiata 4x6 m i 3 m wysoka... się kwalifikuje?

    Ma być niewielka. Dla pewności udałbym się do wydziału architektury albo
    zadzwonił inkoguto i zapytał jaki to rozmiar jest niewielki.
    Najlepiej jakiejś babki fajnej wprost zapytaj...:)

    Marek

  • 17. Data: 2012-06-28 13:26:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >Kurcze jak kiedyś sobie domek narzedziowy zrobie to własnie pod to go
    >podepne nie będe się w zgłoszenia bawił.
    No tylko nie zapomnij zrobić jakieś boksy w ktorych będa worki na puszki
    alu, metal, szkło, papier i plastik, beczka na zużyty olej z kosiarki czy
    piły spalinowej.

> [...]
    >pomieszczenia na "miejsce na odpady stałe" ładnych parę setek by
    >zaoszczędziła rocznie- chyba ponad 1000zł

    Ja za dom płacę około 100zł na rok wszystkich podatków a sąsiad za szopę
    wielkości garażu prawie dwie stówy.

  • 18. Data: 2012-06-28 13:56:00
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Najlepiej jakiejś babki fajnej wprost zapytaj...:)

    No... jakby tak fajnej laski pytać i to aż tak wprost... to by się
    okazało, że mimo wszystko niewielki hahaha... jest.

    I to są nasze przepisy.
    Zamiast określić jasno, to używa się określeń w typie 'niewielki', które
    absolutnie nic nie znaczą...

  • 19. Data: 2012-06-28 14:01:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Zamiast określić jasno, to używa się określeń w typie 'niewielki', które
    > absolutnie nic nie znaczą...

    Bo urzędnik musi za wszelką cenę pozostawić sobie prawo do ostatecznej
    decyzji, choć tu pomógł mu w tym sąd ale też nie bezinteresownie. Sąd gdyby
    wydał sensowny werdykt od-do to następnym razem sąd byłby zbędny a tak to
    spór kiedyś i tak do sądu powróci i kasa znów się posypie.

    Marek

  • 20. Data: 2012-06-28 14:23:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > To działa trochę inaczej. Chodzi o to żeby zwykłego polaka tak udupić
    > żeby nie mógł kabla na własnej działce zakopać bez opłacenia sowitego
    > haraczu, oraz wyciąć własnego drzewa, natomiast właściciele dziłałek
    > o jedynie słusznej narodowości mogą robić co chcę i nawet jawnie
    > wbrew przepisom i nikt im nic nie zrobi, nawet się nie przyczepi.
    > Ty postawisz płot na własnej działce i każą ci go rozebrać a ON stawia
    > fabrykę na działce rolnej ziemi pierwszej klasy i nic się nie dzieje
    > bo jemu można a ty psie szczekaj.

    pochodzisz z jedwabnego?