  • 1. Data: 2012-06-26 23:19:05
    Temat: Grubość "boniowania" styropianem
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Witam.

    Szukam pomysłu na (inną niż z żelbetu) metodę wykonania "boniowania" w
    postaci ramki szerokości ok. 40 cm dokoła ściany szczytowej. Oczekiwana
    głębokość rzędu powiedzmy 40 cm. Przyszedł mi do głowy pomysł naklejenia
    odpowiednio grubej warstwy styropianu, ale mam wątpliwości czy doklejone
    kolejne 40 cm styro na 20 cm ocieplenia ściany będzie się solidnie
    trzymać. Co Wy na to? :-) Może ktoś ma jakiś inny pomysł?

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Jeśli chodzi o testowanie wibratorów, ocena "zadowalający" jest lepsza
    niż "dobry"

  • 2. Data: 2012-06-27 08:08:47
    Temat: Re: Grubość "boniowania" styropianem
    Od: enemyunknown <r...@g...com>

    On 26 Cze, 23:19, ŁC <a...@r...to> wrote:
> [...]
    > kolejne 40 cm styro na 20 cm ocieplenia ściany będzie się solidnie
    > trzymać. Co Wy na to? :-) Może ktoś ma jakiś inny pomysł?

    przyklej na klej w piance - moim zdaniem będzie trzymać.

  • 3. Data: 2012-06-27 08:29:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    > Oczekiwana
    > głębokość rzędu powiedzmy 40 cm.

    ze co?

    b.

  • 4. Data: 2012-06-27 12:52:55
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 08:29:21 +0200, Budyń napisał(a):

    > ze co?

    Ze będzie tyle odstawać od ściany :->

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Słonina - tłuszcz ze słonia

  • 5. Data: 2012-06-27 13:04:00
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Ze będzie tyle odstawać od ściany :->

    czyli chcesz przykleić klocek 40cm x 40cm x długośc , jakos nie wierze :-)
    No i trudno to nazwać "boniowaniem" :-)

    A zdradzisz co ten wynalazek ma robic?

    b.

  • 6. Data: 2012-06-27 15:58:35
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 13:04:00 +0200, Budyń napisał(a):

    > czyli chcesz przykleić klocek 40cm x 40cm x długośc , jakos nie wierze :-)

    Jak pisałem szukam pomysłu jak to zrobić w sposób mniej kosztowny niż z
    betonu.

    > No i trudno to nazwać "boniowaniem" :-)

    Stąd cudzysłów :-)

    > A zdradzisz co ten wynalazek ma robic?

    Tylko wyglądać :-)

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę...

  • 7. Data: 2012-06-27 21:23:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-06-2012 o 15:58:35 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > Jak pisałem szukam pomysłu jak to zrobić w sposób mniej kosztowny niż z
    > betonu.
    Z betonu to bez sensu, rób ze styro, tylko klej porządnie na klej piankowy
    on mocno trzyma.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2012-06-27 23:40:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ŁC" napisał w wiadomości grup
    e.net...

> [...]

    > kolejne 40 cm styro na 20 cm ocieplenia ściany będzie się solidnie
    > trzymać. Co Wy na to? :-) Może ktoś ma jakiś inny pomysł?

    A jak to chcesz przykryć od góry? Dach wystaje o te 40cm, czy jakieś obróbki
    blacharskie (jak mocowane)? Bo jak taki styropian zostawisz tylko
    zatynkowany to po kilku gradobiciach tynk strukturalny popęka i z każdą
    następną zimą będzie coraz bardziej odpadał. Najpierw od góry a później z
    pionowej płaszczyzny.

    Jeśli to ma być bardziej trwałe niż kilka lat to ja proponuję jakąś lekką
    odmianę betonu komórkowego i zakotwienie tego w kilku miejscach do właściwej
    ściany.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2012-06-27 23:52:44
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 23:40:53 +0200, Ergie napisał(a):

    > A jak to chcesz przykryć od góry? Dach wystaje o te 40cm

    Tak, dach wystaje.

    > Jeśli to ma być bardziej trwałe niż kilka lat to ja proponuję jakąś lekką
    > odmianę betonu komórkowego i zakotwienie tego w kilku miejscach do właściwej
    > ściany.

    Na razie to są rozważania czy w ogóle to robić :-)

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    "Dziewczynki zaczynają mówić i stawać na nogach wcześniej od chłopców,
    ponieważ chwasty rosną szybciej od dobrych upraw" - Marcin Luter