    From: ŁC <a...@r...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Grubość "boniowania" styropianem
    Date: Tue, 26 Jun 2012 23:19:05 +0200

    Witam.

    Szukam pomysłu na (inną niż z żelbetu) metodę wykonania "boniowania" w
    postaci ramki szerokości ok. 40 cm dokoła ściany szczytowej. Oczekiwana
    głębokość rzędu powiedzmy 40 cm. Przyszedł mi do głowy pomysł naklejenia
    odpowiednio grubej warstwy styropianu, ale mam wątpliwości czy doklejone
    kolejne 40 cm styro na 20 cm ocieplenia ściany będzie się solidnie
    trzymać. Co Wy na to? :-) Może ktoś ma jakiś inny pomysł?

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Jeśli chodzi o testowanie wibratorów, ocena "zadowalający" jest lepsza
    niż "dobry"