    Subject: Re: Zmiękczacz wody albo i nie.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Sat, 14 Nov 2015 14:42:05 +0100

    W dniu 2015-11-14 o 12:10, janusz_k pisze:

    > Rozumiem że masz piec 2-Funkcyjny.
    > Wytrąca się się także w niższej temp, poza tym w piecu lokalnie woda
    > może zagrzewać się do >80 st, bo zamykasz wodę a piec gaśnie, w tej
    > samej chwili lub sekundę później przegrzewając ją w wymienniku.

    > Jeżeli masz piec 2-funkcyjny to tak.

    > Tu ci nie bardzo pomogę, ja używam obudowy filtra 10" i do nich kupuję
    > wkłady, ale to tylko na zmywarkę i kible. Ciepłą wodę mam przez zbiornik
    > emaliowany płaszczowy CWU 140l grzany przez piec co 1-funk.
    > Zastanawiałem się nad zmiękczaniem całej ciepłej wody ale to za duże
> [...]
    Tak, piec 2-funkcyjny...

    Hmmm, to teraz już nic nie wiem, bo jak czytałem kiedyś na forum
    muratora czy coś, to ludzie mówili, że używają takich za ok 3000zł.

    Sam myślałem o Viessman aquahome 20, albo 30 coś za 2000, albo ten
    większy za 2800 i tam jest napisane, że mają przepływ 2m3/h i 2,8m3/h.
    Ja właśnie patrzę na rachunek i mam 18m3 za 2 mce... No to gdzie tu 2m
    na godzinę, ja mam tyle na tydzień...

    Może w takim razie mówimy o czymś innym.