    From: ".:Artur:." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zmiękczacz wody albo i nie.
    Date: Sat, 14 Nov 2015 18:48:14 +0100

    Dnia Sat, 14 Nov 2015 14:42:05 +0100, twistedme napisał(a):

    > Tak, piec 2-funkcyjny...
    >
    > Hmmm, to teraz już nic nie wiem, bo jak czytałem kiedyś na forum
    > muratora czy coś, to ludzie mówili, że używają takich za ok 3000zł.
    >
    > Sam myślałem o Viessman aquahome 20, albo 30 coś za 2000, albo ten
    > większy za 2800 i tam jest napisane, że mają przepływ 2m3/h i 2,8m3/h.
    > Ja właśnie patrzę na rachunek i mam 18m3 za 2 mce... No to gdzie tu 2m
    > na godzinę, ja mam tyle na tydzień...

    Co do zmiekczacza to mam zamntowane takie cudo wissmana. Zaleta tylko albo
    az - brak kamienia wszedzie(czajnik, kabina przysznicowa, prysznic, zlewy,
    krany)
    Wada: Brak wapnia w wodzie.
    Ale dlaczego tobie to rowalilo to nei mam zielonego pojecia, bez rozebrania
    nie bedziesz wiedzial co jest przyczyna. Jesli minal rok z okladem to chyba
    jeszcze gwarancja obowiazuje???
    --
    .:Artur:.