    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zmywarka i tabletki
    Date: Tue, 17 Mar 2015 13:16:47 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Przyznam sie ze kupilem zmywarke

    A są jakieś bez?

    Moja też to ma i pralka też to ma, i w sumie nie wiem po co :-)

    A na poważnie to np. moi rodzice żałują że mają 45 zamiast 60 z taką
    funkcją. Teraz 45 puszczają co drugi dzień, ale jak przychodzi liczna
    rodzina (a przychodzi regularnie co tydzień) to zmywarka chodzi 2 lub czasem
    nawet trzy razy co po pierwsze zabiera czas, a po drugie jest znacznie mniej
    ekonomiczne niż puszczenie 60-tki.

    Tak więc u nich 60-tka byłaby znacznie sensowniejszym rozwiązaniem tyle że
    aby w tygodniu naczynia nie leżakowały 4 dni musiałaby mieć właśnie funkcję
    1/2 wsadu.

    > z taka funkcja, ale ani razu z tego nie skorzystalem. Jak jest polowa to
    > sie troche poczeka i uruchamia jak jest pelna.

    No tak ale czekanie 4 dni to lekka przesada - tam by już powstały nowe formy
    życia :-)

    > Bardziej by sie przydala funkcja 150%
    > wsadu :)

    A pewnie. Ja już kilka razy żałowałem że nie przewidziałem miejsca na drugą.
    Standardowe imprezy na 10-15 osób to 2-3 wsady i już wtedy czasem drugiej
    zmywarki brakuje ale to głównie z tego powodu że gdy pierwsza już chodzi to
    do drugiej można by upychać brudy a nie układać stosy na blacie w kuchni.

    Na większe imprezy to nawet dwie nic nie pomogą. Nasz zeszłoroczny rekord to
    "standing party" na 35 osób po którym zmywarka chodziła 8 razy. 4 razy
    podczas imprezy i 4 na drugi dzień.

    Dokupienie większej ilości szkła czy porcelany to nie problem, ale
    "upchnięcie" kolejnej zmywarki w wykończonej kuchni to już nie lada wyzwanie
    :-)

    Pozdrawiam
    Ergie