  • 31. Data: 2015-03-17 20:56:26
    Temat: Re: Zmywarka i tabletki
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Kżyho" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:me97v6$s6p$3@news.icm.edu.pl...

    > U nas dokładnie tak samo. Po imprezie wjeżdża kubeł na śmieci i wszystko
    > ładnie tam ląduje. Bez jakiegoś zbędnego zmywania, układania itp. :)

    Może na jakimś grillu w ogródku, ale jedzenie z plastiku na domowej
    imprezie?
    Nie wyobrażam sobie, ale dobrze wiedzieć, że ktoś dopuszcza takie
    rozwiązanie.

  • 32. Data: 2015-03-17 20:57:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dorośniecie (jeszcze parę lat) i temat się skończy tak jak skończą się
    > imprezy...:-))).

    Imprezy się przeniosą - nie kończą się nigdy,
    może rzadziej się bywa :-)

  • 33. Data: 2015-03-17 21:00:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-17 o 10:34, Ergie pisze:
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów natknął się na tabletki do wąskich
    > (45cm) zmywarek?

    ja zauważyłem że tabletki strasznie rysują szkło - jak sypię proszek to
    nie mam z tym problemu - także polecam użycie proszku

    Łukasz

  • 34. Data: 2015-03-17 21:04:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 20:56:29 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Może na jakimś grillu w ogródku, ale jedzenie z plastiku na domowej
    > imprezie?
    > Nie wyobrażam sobie, ale dobrze wiedzieć, że ktoś dopuszcza takie
    > rozwiązanie.

    Wszystko zalezy na jakiej imprezie. Mysle, ze na kazdej malo oficjalnej /
    organizowanej spontanicznie jak najbardziej dopuszczalne :)

    Ale pisalem - jak masz znajomych z kijem w dupie to albo porcelana albo
    nie zapraszasz. Zreszta na co komu gosc z kijem w dupie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2015-03-17 21:37:29
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 13:16:51 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Na większe imprezy to nawet dwie nic nie pomogą. Nasz zeszłoroczny rekord to
    > "standing party" na 35 osób po którym zmywarka chodziła 8 razy. 4 razy
    > podczas imprezy i 4 na drugi dzień.

    Cztery razy po dwa razy - osiem razy raz po raz,
    o północy ze dwa razy i nad ranem jeszcze raz

    BP,NMSP :D
    bajcik

  • 36. Data: 2015-03-17 22:09:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    dddddddd wrote:

    > ja zauważyłem że tabletki strasznie rysują szkło - jak sypię proszek to
    > nie mam z tym problemu - także polecam użycie proszku

    nie szoruj tymi tabletkami przed namoczeniem
    MSPANC ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2015-03-17 22:14:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ps.com...
[...]

    Cóż - nie definiowałbym tego kijem w dupie.
    Ja np unikam knajp gdzie podają plastikowe sztućce czy talerze.
    Jak pamiętam dane miejsce w trasie, że podają na tackach,
    to tam się nie zatrzymuję. A w domu nie wyobrażam sobie tego
    nawet na najmniej oficjalnej imprezie.
    No może jakaś parapetówa na gruzach albo w ogrodzie.

  • 38. Data: 2015-03-17 22:28:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    cef wrote:
    >w ogrodzie.

    ^^^^^^^

  • 39. Data: 2015-03-17 22:46:33
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-17 o 22:09, masti pisze:

    > nie szoruj tymi tabletkami przed namoczeniem
    > MSPANC ;)

    wyczytałem że zmywarka jest najbardziej oszczędna jak się jej nie
    uruchamia więc szoruję w niej naczynia druciakiem ;)
    a tak na poważnie: na początku używałem proszku i było ok, jak
    przeszedłem na tabletki to talerz szklany jest cały porysowany, na czymś
    innym też stwierdziłem rysy ale nie pamiętam na czym

    łukasz

  • 40. Data: 2015-03-18 09:41:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    > a jak "zużyją" więcej talerzy głębokich? a jak widelce się skończą a łyżki
    > jeszcze nie?

    To się je przełoży. Patrząc po sobie widzę że gdzieś 3/4 naczyń codziennie
    się powtarza, więc wychodzi mi na to że musiałbym chować do szafek tylko
    1/4.

    Pozdrawiam
    Ergie