  • Data: 2017-07-26 11:32:43
    Temat: Re: Zna się ktoś na chwastach i opryskach?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 lipca 2017 11:18:42 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Myślałem, że wszystko padnie max. po 2-3 tygodniach ;)
    >
    > L.

    to troche krótko. po takim czasie bedziesz mial pod spodem jasnozielone niedobitki.

    Ale zawsze mozna zajrzec i polozyc spowrotem.
    Wiec nie problem :)

    Ja tak ogarnialem zapuszczony ogródek.
    Najpierw kosiara aby nic nie wystawało, potem lentex, i na koniec skopać i posiać.

    Zdziwilem sie ile dobroci tam zylo. Myszy, padalce, jaszczurki, jakieś chrabąszcze
    itp...
    Musialy sie wyniesc ale za to niedaleko mają sterte kamieni i tam siedza...