  • Data: 2017-07-26 12:06:44
    Temat: Re: Zna się ktoś na chwastach i opryskach?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 lipca 2017 11:18:00 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Na razie testuję, niech sobie mrówki siedzą, nie przeszkadza mi.
    > Fola za grosze, agro trochę droższe, a potrzebuję tylko zdusić chwasty
    > przed końcowym układaniem terenu i sianiem trawska.

    Tzn. rozumiem ze nie chcesz uzywac roundupa i podobnych?
    Bo to najprostsze rozwiazanie jednak. Roundup, poczekac az wszystko zdechnie,
    poczekac az jeszcze niedobitki wyrosna, roundup, poczekac az zdechnie
    i wtedy siac trawke. wyrosna jakies pojedyncze chwasciki ktore albo zgina
    szybko przy koszeniu albo po roku zrobisz oprysk chwastoksem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.