    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Znowu pozrywane dachy
    Date: Thu, 21 Jul 2011 15:15:51 +0200

    W dniu 21.07.2011 14:21, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał

    > A możesz wyjaśnić, co ma wspólnego płyta OSB jako zabezpieczenia okna z
    > zerwanym przez wiatr dachem? Chodzi o to, że dach spadając może
    > uszkodzić okno?

    Raczej o to, że rozwalone przy okazji wichury okno (czy to samym
    ciśnieniem, czy jakimś obiektem latającym) ułatwia tejże wichurze
    zwiększenie ciśnienia pod dachem i tym samym ułatwienie jego zerwania.

    > No, powiedz to Donkowi. Na pewno przestanie latać samolotem do domu
    > kilka razy w tygodniu i natychmiast przeprowadzi się do służbowego
    > mieszkania w Warszawie.

    Czy któraś z partii ma w programie likwidację sponsorowania prywatnych
    uprzyjemnień życia politykom?

    Jak ktoś się pcha do władzy, to powinien być gotowy na to, że poniesie
    pewne koszty sukcesu - dojazdy lub rozłąkę, zbluzganie przez
    niezadowolonych...

    Ale nie, te pijawki z każdej z "wiodących" partii tylko by chciały, żeby
    im dopłacać do luksusów i zamykać z urzędu w kazamatach za "zniewagę".

    > A przy okazji niech wyjaśni co się stało z 4 mld
    > euro, które pożyczył od Brukseli w marcu 2009 roku - tak, to było wtedy
    > gdy kazano mu natychmiast wprowadzać Polskę do strefy euro (co na
    > szczęście na razie mu się nie udało). Kasy mamy naprawdę mnóstwo, więc
    > kompletnie nie rozumiem w jaki sposób zakładanie okiennic ma
    > wyeliminować potrzebę pomocy społeczeństwu w biedzie...

    Osobiście jestem przeciwny przesadnym programom pomocowym, bo to promuje
    powstawanie klasy dolistów.