    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Znowu spad&#197;&#8218;a izolacja
    Date: Wed, 17 Nov 2010 02:31:33 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jak zwykle pieprzysz o swoich wyobrazeniach.
    > Nie zburzyli, stoi do dzisiaj. Jeden i drugi, bo wybuchy byly dwa.
    >
    > Marek

    Masz do sprzedania mieszkanie w bloku z wielkiej płyty? To by wiele tłumaczyło.
    Niedawno sprzedałem mieszkanie w 44 letnim bloku z wielkiej płyty. Blok to
    ruina. Przed ociepleniem wszędzie rude zacieki. Po ociepleniu z zewnątrz bajka.
    Budynek w rozsypce. Stoi przy trasie przelotowej przez Łódź. Dookoła fajnie.
    Dużo zieleni bo osiedle stare. W miarę cicho bo drogę wyremontowali. Jak były
    dziury to wagę tira można było określić po ilości pyłu jaki się ze szpar między
    ścianami nośnymi i wewnętrznymi sypał. Dwa wiadra specjalnego elastycznego kitu
    były zużyte żeby szpary na jakiś czas zamaskować. Na okoliczność sprzedaży
    odmalowałem klatkę do drugiego piętra. Opłaciło się. Przyszli wcale nie młodzi
    ludzie. Powinni się chyba znać. Popatrzyli na kafelki w kuchni, że świeżo
    wymalowane. Nowa kabina za kilkaset złotych. Trochę się potargowali i dali dwie
    czapki pieniędzy za coś bez wartości. Cieszyli się bardzo. Za dwa trzy lata mnie
    przeklną. Sposobem się facet sprzedaje takie ruiny, Sposobem. Nie wiem ile toto
    postoi. Ale przy dużym wietrze słychać że coś się ze ścianami dzieje. A jeszcze
    z 10 lat temu tego nie było.