  • Data: 2017-11-08 19:39:44
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rotfl. I to dlatego największym problemem przy zbyt dużej wentylacji
    > jest przesuszone powietrze w domu? :-)

    Jak masz skopaną wentylację, to masz przesuszanie, ale nawet wtedy nie we
    wszystkich rurach masz bardziej suche powietrze, w części masz mocno
    wilgotne. Zresztą to nie tylko grzyb, masz jeszcze pleśni, bakterie, wirusy,
    kiła i mogiłą, smród niesamowyty, wystarczy powąchać metr rury z klimy w
    aucie.

    > Akurat plastików też nie chciałem mieć i mam wszystko na rurach sonoduct,
    > czyli od wewnątrz - aluminium.

    No toś sobie polepszył, bo aluminium jest jeszcze bardziej toksyczne od
    plastików:)