  • Data: 2017-11-21 00:31:31
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Bo MPZP po coś jest, a nie żeby był a inwestor co innego. Plany są
    > znane, można sprawdzić i zakupić działkę tam gdzie plan / lub jego
    > brak będzie nam odpowiadał. Można też pod górkę...

    MPZP nie bierze się z powietrza. Planują konkr... Kurcze, chyba już
    to raz pisałem. Planują konkretni ludzie, którzy robią to po prostu
    dla pieniędzy, przychodząc na osiem godzin do roboty. A potem od
    tych planów zależy to, jak się żyje na danym terenie. Tyle że jak
    plan jest wyłożony przed uchwaleniem, to pies z kulawą nogą nie
    przyjdzie choćby popatrzeć. A potem żal, że nie można robić rzeczy
    z sensem, bo plan nie przewiduje.

    --
    Jarek