    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie
    <rkbe5r$mvc$1@news.icm.edu.pl> <rkbe8q$mvc$2@news.icm.edu.pl>
    <5f699d47$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <6011837275$20200922093537@squadack.com>
    <5f69d051$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200922145338.62e861b4@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200922153517.0f82378c@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200922175356.285c649c@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200923083744.3300adc0@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f6b20dd$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 23 Sep 2020 13:06:42 +0200

    Pani Ewa napisała:

    > Może nie zrobiłeś jeszcze najnowszej aktualizacji systemu?

    Jeszcze Góra nie zdecydowała, że aktualizacje do tego modelu przestają
    wychodzić, więc staram się być na bieżąco. Na szczęście model od początku
    na tyle udany, że obywa się bez większych serwispaków. Ten hardware w ogóle
    jest bardzo sympatyczny, da się lubić. Ponadto przyzwyczaiłem się.

    > PS: Ja też nie, ale samochód wyświetlając mi mapę, dostosowuje tło do
    > natężenia światła na zewnątrz.

    Telewizor "Koral", jaki mieliśmy w moim domu rodzinnym, też tak potrafił.
    W dzień kineskop miał większą jasność, a wieczorem, w ciemnym pokoju,
    mniejszą. Tak więc panamateuszowy laptop wcale taki nowatorski nie jest.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Koral_(telewizor)

    --
    Jarek