    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie
    Date: Wed, 23 Sep 2020 14:25:38 +0200
    <rkbe5r$mvc$1@news.icm.edu.pl> <rkbe8q$mvc$2@news.icm.edu.pl>
    <5f699d47$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <6011837275$20200922093537@squadack.com>
    <5f69d051$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200922145338.62e861b4@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200922153517.0f82378c@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200922175356.285c649c@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200923083744.3300adc0@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f6b20dd$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    2020-09-23 o 13:06 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Ten hardware w ogóle jest bardzo sympatyczny, da się lubić.

    Też nie narzekam. W końcu jak się nie ma co się lubi, to się lubi co
    się ma.

    > Ponadto przyzwyczaiłem się.

    Ja przyzwyczajam się od wielu lat. I nie to, że się nie da przyzwyczaić
    - ale co się pogodzę z bieżącym stanem technicznym, to ten znów ulega
    pogorszeniu. A o części zamienne niezwykle trudno - przy czym tak czy
    inaczej konstruktor albo nie do końca przemyślał kwestię serwisu, albo
    świadomie założył recykling po krótkim przebiegu.

    > Telewizor "Koral", jaki mieliśmy w moim domu rodzinnym, też tak
    > potrafił. W dzień kineskop miał większą jasność, a wieczorem, w
    > ciemnym pokoju, mniejszą.

    Jasność to swoją drogą, ale czy zmieniał również barwę bieli? Bo mi na
    obu zmianach zależy.

    > Tak więc panamateuszowy laptop wcale taki nowatorski nie jest.

    Nikt nie twierdził, że jest. Oprogramowanie z którego korzysta do tego
    celu panmateusz ma już ponad 10 lat, a i wcześniejsze próby by się
    pewnie znalazły, gdyby dobrze poszukać.

    Mateusz