  • Data: 2016-08-24 09:39:32
    Temat: Re: Zywica w lazience, czy to dobry pomysl?
    Od: Agent0700 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Maluje deski farba epoksydowa.

    A te deski w jakim stanie? Bo może nie ma co malować?

    Nie wiem jak żywica podłogowa, ale taka konstrukcyjna do budowy łodzi
    jest dość twarda i na uginającej się podłodze może pękać, trzeba by
    grubo dać maty szklanej żeby usztywniło się.

    Wczoraj laminowałem kilka (2-4) warstw łodzi i dziś widzę, że jest sztywno.

    Ja bym wymienił wykładzinę i nie kombinował z żywicami, żywice bardziej
    na beton, tak mi się wydaje.

    Pozdrawiam

    Jacek