  • Data: 2020-12-05 20:33:07
    Temat: Re: Żywotność pompy ciepła
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/12/2020 20:14, Lisciasty wrote:
    > No moja wchodzi.

    To kiepska.

    > To nie feler tylko specyfika działania.

    Miałem Lagunę II 2.2dci. W przypadku gdy ciśnienie na listwie
    wtryskiwaczy spadało poniżej normy wchodziła w tryb awaryjny. Było to
    bardzo fajne, szczególnie przy wyprzedzaniu dodawało dawkę adrenaliny
    kiedy widziałeś światła tira na wprost. To nie feler, to specyfika
    działania!

    > Albo masz on/off albo falownikową.

    Mam falownikową. Nie zaoferowano mi żadnej on/off, pogoniłbym montera z
    taką propozycją, to nie lata 60te.

    > Monter co udaje że się zna.

    Monter widzi co montuje.