  • Data: 2017-05-30 08:48:43
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/29/2017 9:32 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Niedlugo beda ze zgledu na wiek przyslugiwaly mi ulgowe bilety w komunikacji
    miejskiej i zrezygnowalem z komputera na rzecz tabletu. Pierwszy mial ekran 10 cali i
    w zestawie byl pokrowic z klawiatura. Bardzo szybko zrezygnowalem z fizycznej
    klawiatury.

    Nie dziwie się, potrzebujesz tablet do dicking around to każdy się sprawdzi.

    Brak klawiatury to dyskwalifikacja. Nie, te szity w etui to nie jest
    klawiatura, to tylko takie przyciski podobne do klawiatury.

    Ogólnie pomysł ze można laptopa zastapić tabletem jest rzeczywiscie
    wysoce interesujacy dla ludzi oglądajacych pornole pod kołdra albo
    czytających propagande w autobusach. Każda normalna praca, w tym
    trolowanie na newsach, to dyskwalifikacja. Nie tylko z powodu
    klawiatury, ale głownie.

    > A teraz wiem ze do komputer to jak misje na marsa bede planowal.

    Dorośniesz, nauczysz się cytowac, będzie jak znalazł.