    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Date: Tue, 30 May 2017 19:08:31 +0200
    <ogk70v$2ls$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    On 5/30/2017 6:51 PM, Kris wrote:
    > https://www.google.pl/search?q=yoga+500&ie=&oe=#q=yo
    ga+500&tbm=shop&spf=1496162564943
    > To jest poza zasięgiem?

    "To ma być komputer pod przeglądarke, ot tak dla zabijania czasu"

    To zalożenie spelnia Biedronka za 1000zł. Spełnia je rownież Yoga. Tylko
    że o 500zl więcej.

    > Zaskocze Ciebie-jest tam touchpad ew. w port usb wkładasz taki mały pierdolnik z
    którym komunikuje się tzw myszka(działa też myszka w wersji z kabelkiem)

    Czyli jak sam widzisz ekran dodykowy wymaga workarounda żeby być
    użytecznym. Czyli na codzień dicking around.

    > Z 4 lata mam już NAS Zyxela i komunikuję się z nim po wifi. Znaczy nas wpięty do
    routera a ja z niego na laptop czy tam odwrotnie po wifi zdjęcia sle. Działa
    wystarczająco dobrze.

    Widomo. Podpinasz gigabitowy laptop z biedronki i działa wyraźnie
    lepiej. Ale oczywiście jak ktoś robi byle co ...

    > Filmy z yotube czy innego redtube też działają płynnie.

    Nic to nie ma do rzeczy.

    > Daj link do filmu fulhd to dam znać czy po wifi dało rade. Da rade ale zrobię ten
    eksperyment dal Ciebie;)

    Dalej nie pojmujesz po co Ci ethernet. Może wyjaśnię: Przyjachała ciotka
    z Radomia i musisz zrzucić na plytę 20GB filmów z komunii córki z NAS.
    Pociąg ma za 2 godziny. Jak już będziesz rzucał o scianę swoją yogę to
    przypomnij sobie do czego ludzie używają ethernetu a do czego wifi.

    > Yoga 500 w cenie ok 2tys zł to wg mnie laptop
    > Kiano intelect x2 to tak pół laptop pół tablet- taka zabawka za 6stów
    > O tych sprzętach pisałem. No chyba że drugie moje Ja coś tam dopisało to podlinkuj
    gdzie żebym mógł sprawdzić;)

    Wtrącasz się o dyskusję o dziadowskości tabletów. Nagle wyskakują Ci
    laptopy. A niech sobie bedzie laptop Yoga, kto bogatemu zabroni dicking
    around? Ale chyba autorowi watku nie chodziło o bycie snobem.