    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    <c...@g...com>
    <592e1532$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <ogn8nr$bml$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ognacj$dbk$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ogpsaq$v4l$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ogq270$kko$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 02 Jun 2017 07:33:12 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 23:49 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Tak. Kto Ci broni zalogować sie na wp.pl z italii? Tym bardziej jak to
    > pierwszy taki mail.

    Podeślij nagłówek nie brnij dalej.

    > Żeby nie kupować pudełek bullshit bingo które tutaj oferujesz bo sa
    > gówno warte. Ale nie takie zwykłe gówno, tylko bardziej bawole. Cuchnie
    > na kilometr bezużytecznością za to niewąpliwie ma kilka certyfikowanych
    > dupochronów dla managmentu.

    Coś Ci się pomyliło, niczego nie oferuję. Grzecznie odpowiadam na pytania
    gdy ktoś mnie pyta o rozwiązania jakie stosuję.

    > Takich to ja mam aż sie przelewa przez /dev/null.
    Tak, już wiemy jaki jesteś debeściak. Tyle tylko, że nie możesz ich mieć w
    /dev/null.
    Pisałem o sesji smtp.

    > Całe klu w tym co jeśli przeleci *jeden* targetowany. Metalowe skrzynki
    > z dziurkami nie pomogą, hybrydowe AV nie pomogą, zajebiści przekładacze
    > kabli i wciskacze capslocka nie pomogą. I co teraz? Kto winien? przeciez
    > wszystko było nowoczesne i takie chmurowe.
    Ale 90% zatrzyma i o to tu chodzi.
    Nigdy nie ma jednego 100% pewnego zabezpieczenia. Stosując
    kilka/kilkanaście etapów weryfikacji mocno ograniczamy ryzyko.

    > Ale zejdźmy na ziemię. Mam nadzieje że biedakowi który zapytał jak się
    > chronić przed hackerami nie będziesz dalej oferował tego bullshitu który
    > powstał w celu zatykania sprawozdań managmentu.
    Jak najbardziej pozostanę przy swoim zdaniu, Ty sam się przyznałeś, że nie
    masz na co dzień do czynienia z bezpieczeństwem IT (jesteś programistą).
    Twoje zdanie (sfrustrowanego usera) jest niewiele warte i niczego
    odkrywczego nie wnosi.
    Nadal nie odpowiedziałeś co ma zrobić zwykły zjadacz chleba.
    Jak na razie dowiedzieliśmy się, że wszystko to "bulshit gówno", wszyscy
    to motały ("przekładacze kabli") i tylko Ty jeden Wiesz o co tu chodzi i
    samotnie walczysz z atakami specjalnie przygotowanymi na Ciebie.

    TG