    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Date: Sun, 4 Jun 2017 10:07:32 +0200
    <ogn8nr$bml$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ognacj$dbk$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ogpsaq$v4l$1@node1.news.atman.pl>
    <59309697$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ogv12i$1qc$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <oh0bq9$e8n$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>

    On 6/4/2017 9:19 AM, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Chłopie masz jakieś kompleksy?

    Żadnych, jak widać po tej dyskusji.

    >, ktoś Cię wali po łbie w robocie?.

    Jestes bardzo kiepskim psychologiem. Jak każdy trol z netu.

    > Jakie
    > korpo? - mam DG, mam klientów. Sam sobie jestem "menagerem".

    Tym bardziej musisz uwazać aby ludziom nie sprzedawać blaszanych pudełek
    z dziurkami. Jeszcz się ktoś dokształci, pojmie i zapyta, nie daj Boże,
    jak to działa. Bullshit bingo wtedy może nie zadzialać.

    > Po co te ciągłe złośliwości.

    Bo sobie troluje dla sportu. Nie wolno? Ponadto jesli łaskawie
    przeczytasz swoje maila zauważysz że sporo w nich złosliwości. Spełniasz
    więc zasadniczą zasadę newsową że jesli ktoś mówi że jesteś X to on sam
    jest X.

    > Zapytany wyraziłem swoje zdanie na dany
    > temat. Tylko tyle. Nie piszę, że coś lepsze, gorsze. Masz inne zdanie,
    > Twoja sprawa.
    > Po to są grupy dyskusyjne.

    No więc ja też wyrażam. Mam jednak tendencję żeby w miare moich
    skromnyuch mozliwości intelektualnych eliminowac *WSZELKIE* przejawy
    głupoty które moga się dla innych zakonczyć złym wyborem. Szczególnie
    tak oczywistych bullshitów jak paranormalne AV czy magiczne pudełka.