    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    <ognacj$dbk$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ogpsaq$v4l$1@node1.news.atman.pl>
    <59309697$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <ogv12i$1qc$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <oh0bq9$e8n$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <oh0f55$h6v$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 04 Jun 2017 10:24:59 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 10:07 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Tym bardziej musisz uwazać aby ludziom nie sprzedawać blaszanych pudełek
    > z dziurkami. Jeszcz się ktoś dokształci, pojmie i zapyta, nie daj Boże,
    > jak to działa. Bullshit bingo wtedy może nie zadzialać.

    Klienta interesuj efekt (brak spamu w poczcie, brak wirusów lub ochrona
    systemu z php 4.0) - ma d..pie czy ja będę pracował na blaszanych
    pudełkach, zapłacę za usługę w chmurze czy zatrudnię 15 studentów, którzy
    będą gapili się w monitor i dodawali kolejne reguły do systemu.
    Podaję cenę, warunki usługi - Klient ją akceptuje lub nie.
    Klient ma wybór - tu nie ma miejsca na jakieś "partyzantki".

    > Ponadto jesli łaskawie przeczytasz swoje maila zauważysz że sporo w nich
    > złosliwości.
    Absolutnie nie było moją intencją nikogo obrażać - jeśli czujesz się
    obrażonym - przepraszam.

    > No więc ja też wyrażam. Mam jednak tendencję żeby w miare moich
    > skromnyuch mozliwości intelektualnych eliminowac *WSZELKIE* przejawy
    > głupoty które moga się dla innych zakonczyć złym wyborem.

    Ale musisz spojrzeć szerzej - to co dla Ciebie jest głupotą i złym
    wyborem, dla innych wcale takie nie musi być. Może być jedynie słusznym
    rozwiązaniem w ich przypadku.

    TG