  • 21. Data: 2011-07-24 11:18:15
    Temat: Re: bateria z teromstatem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4e2bfd4b$1@news.home.net.pl...

    > Ależ mylisz się. Dla mnie to akurat baaardzo niezbędny sprzęt. Tym
    > bardziej, że źródlo wszelkich moich multimedii to dysk nas.
    >
    > Kaset, płyt cd czy winylowych nie używam, więc kaseciak by mi tylko
    > zawadzał.

    Nie - po prostu używałbyś kaset, a nie tych wszelkich marketingowych ściem.
    ;-)

  • 22. Data: 2011-07-24 11:54:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Nie - po prostu używałbyś kaset, a nie tych wszelkich marketingowych
    > ściem. ;-)

    amen

  • 23. Data: 2011-07-24 18:29:45
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Zdecydowanie warto.
    I zdecydowanie warto kupić Grohe, a nie byle co.
    To są rzeczy , które kupuje się na lata w związku z powyższym różnica w
    cenie rozkłada się na długi czas.
    Ja kupiłem na allegro włoską. Po pół roku się zepsuła. Oddali pieniądze.
    Teraz kupiłem Grohe.
    Komplet z prysznicem i uchwytem za 478 zł w Bricodepot.

  • 24. Data: 2011-07-24 18:58:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-24 13:18, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Nie - po prostu używałbyś kaset, a nie tych wszelkich marketingowych
    > ściem. ;-)

    Nie do końca.
    Co innego potrzeba generowana przez marketing a co innego potrzeba
    generowana przez osobisty niedosyt w korzystaniu z dostępnych rozwiązań.

    Np. deska konwencjonalna czy też bateria z mieszaczem, są dla mnie,
    produktami skończonymi więc sam z siebie nie doszukuję się innych
    rozwiązań. Tu marketing może mi niejako wmówić potrzebę posiadania
    ulepszonej wersji. Można oczywiście iść na ten lep (dotyczy całej masy
    potencjalnie skończonych produktów) ale dla mnie tego typu "potrzeby" są
    tworzeniem kolejnych zbędnych bytów. Wyznaję zasadę brzytwy Ockhama.

    Z drugiej strony wspomniane mutimedia w postaci kaset, płyt winylowych
    czy CD od zawsze były dla mnie czymś strasznie niewygodnym.
    Jeszcze za czasów, gdy nikt nie mówił o centralnej bibliotece miałem w
    głowie coś takiego jako idealne rozwiązanie.
    Potem pojawiło się to coś i wreszcie jestem usatysfakcjonowany :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 25. Data: 2011-07-24 19:06:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

> [...]
    > potencjalnie skończonych produktów) ale dla mnie tego typu "potrzeby"
    > są tworzeniem kolejnych zbędnych bytów. Wyznaję zasadę brzytwy

    deska wolnoopadająca jest naturalnym elementem rozwoju zwykłych desek
    podnosząc komfort użytkowania (nie musisz delikatnie opuszczać deski)

    Bateria termoregulacyjna jest bardzo sensownym zabezpieczeniem choćby
    młodszych użytkowników przed poparzeniem gorącą wodą.

    Marektingowym szitem jest deska wygrywająca melodyjki.

    Już jednak deska myjąca i masująca odbyt nie jest czym głupim.

    > Z drugiej strony wspomniane mutimedia w postaci kaset, płyt winylowych
    > czy CD od zawsze były dla mnie czymś strasznie niewygodnym.

    swego czasu mało co nie kupiłem zmieniarki CD na 100 płyt firmy SONY.

    > Jeszcze za czasów, gdy nikt nie mówił o centralnej bibliotece miałem w
    > głowie coś takiego jako idealne rozwiązanie.
    > Potem pojawiło się to coś i wreszcie jestem usatysfakcjonowany :-)

    wiele rozwiązań jest wynikiem naturalnego postępu.

    jak policzę ile mam komputerów w domu to można zdurnieć, jak doliczę do tego
    komputery wbudowane to mam ich pewnei wiecej niż statki lecaće na księżyc
    (nie mówiąc że ich moc obliczeniowa jest znacznie większa).

  • 26. Data: 2011-07-24 19:18:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości news:

    > Nie do końca.
    > Co innego potrzeba generowana przez marketing a co innego potrzeba
    > generowana przez osobisty niedosyt w korzystaniu z dostępnych rozwiązań.

    To tez osobnicze, dla mnie płyta cd o blue-rayach nie wspominając nie wiąże
    się z żadnymi potrzebami.
    A wręcz wkurzają mnie samochody z odtwarzaczami cd, nie potrafiącymi
    obsłużyć mp3 z tych płyt, a kiedyś również płyt nagrywanych nie wypalanych -
    to już wolałem kaseciaki (bo kasety miałem, albo mogłem mieć w każdeh
    chwili).

    Już prędzej widziałem potrzebę baterii termostatycznej (choć musiałem ją
    odłożyć do schowka po roku, jako że nie spełniała założeń - wodę grzeje
    akumulacyjnie, a bateria nie umiała zamknąć dopływu wody w ogóle gdy już się
    za mocno wychłodziła w zbiorniku).
    A taka bateria z mieszaczem wystarcza mi w zupelności.

    > Z drugiej strony wspomniane mutimedia w postaci kaset, płyt winylowych czy
    > CD od zawsze były dla mnie czymś strasznie niewygodnym.

    Bo nie zacząłeś od kaset, gdy CD jeszcze nie było na świecie.
    Nie czujesz przez to też uroku winylu. ;-)

  • 27. Data: 2011-07-24 19:23:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-24 21:18, Cavallino wrote:
    > Bo nie zacząłeś od kaset, gdy CD jeszcze nie było na świecie.
    > Nie czujesz przez to też uroku winylu. ;-)

    Zaczynałem od magnetofonu szpulowego ale raczej mało świadomie bo toto
    obsługiwał mój starszy brat ale już winyl i kasety owszem - miałem pół
    pokoju zastawionego kasetami i masę czarnych płyt - jak dobrze, że to
    już przeszłość.

    A urok to zupełnie co innego przecież. Nie o tym mowa.

  • 28. Data: 2011-07-24 19:25:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-24 21:06, Marek Dyjor wrote:
    > swego czasu mało co nie kupiłem zmieniarki CD na 100 płyt firmy SONY.

    Miałem podobnie i całe szczęście, że nie było mnie stać... znaczy niby
    było ale się nie zdecydowałem bo nie byłem pewny czy jednak mnie stać :-DD

  • 29. Data: 2011-07-24 19:30:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > obsługiwał mój starszy brat ale już winyl i kasety owszem - miałem pół
    > pokoju zastawionego kasetami i masę czarnych płyt - jak dobrze, że to już

    A ja tam żałuję, pewnie dlatego że tamta muza bardziej mi się podobała.

  • 30. Data: 2011-07-24 19:33:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-24 21:30, Cavallino wrote:
    > A ja tam żałuję, pewnie dlatego że tamta muza bardziej mi się podobała.

    Więc załujesz muzy ale w zasadzie dlaczego? Wszystko ciągle jest
    dostępne. No chyba, że mówimy o jakiejś bardzo niszowej muzie.