  • Data: 2017-11-24 11:11:13
    Temat: Re: betonowy garaż
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2017 o 12:59, g...@g...com pisze:
    > Robi mi się garaż z płyt betonowych. Taki na autko. Zastanawiam się czy warto albo
    czy trzeba coś zadziałać w kwestii ocieplenia/wilgoci/wentylacji. Bo ten płot sam z
    siebie będzie pił wodę ze ziemi.

    > - Czy montować kratki wentylacyjne, czy wystarczą same szpary?
    > - Czy warto przykleić styropian od środka? Zimą ziemia citke może podgrzać
    > - Czy robiąc wylewkę warto zrobić jakąś izolację przeciwwilgociową? No nie wiem,
    wylewka, papa i na to znowu wylewka.
    > - Jak zrobić dach? Ma być blacha na konstrukcji drewnianej, i nie wiem czy to tak
    zostawić, czy może dorzucić tam OSB pod(/zamiast?) łatami. Jakaś folia? Nie chciałbym
    żeby kapało.

    > /Krzysiek

    w nawiązaniu do innego wątku, napisz proszę (jeśli to nie tajemnica) ile
    metrów i jaka cena.

    ToMasz

    PS w temacie, to ja bym dał maksymalną wentylacje i minimalne
    ocieplenie, czyli wiata
    ToMasz