  • Data: 2017-11-25 13:22:20
    Temat: Re: betonowy garaż
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    Pół metra powiadasz?
    Kilkadziesiąt odlotów i przylotów bocianów przeżyłem ale pół metra sniegu
    okolice stanu wojennego pamiętam ew parę lat później
    Mam tak 150-200m prywatnej drogi do odśnieżania-wyjazd z posesji.
    Odkąd tu mieszkam a to juz 8 lat chyba dwa razy musiałem dac 10 czy tam 20
    zł facetowi z miejskiego pługa żeby wjechał do mnie i śnieg odgarnął.
    Córka moja pół metra śniegu tu gdzie mieszkamy(Polska północna) nie widziała
    a już prawie pełnoletnia osoba.

    Ja też mieszkam w Polsce północnej, we wsi graniczącej z Gdynią i tutaj
    śnieg około 0,5 metra jest każdej zimy. Załączam kilka zdjęć z różnych lat.
    https://www.dropbox.com/sh/dj35y6l4uwc0cc9/AAAELkDSv
    uylztP4u_wi61Uua?dl=0

    --
    Tomasz