    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bok - wiatrownica na dachu, dylemat
    Date: Tue, 15 Jan 2013 16:28:51 +0100

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > Wszędzie widzę, że wiatrownica zasłania blachodachówkę, ale może drugie,
    > sugerowane rozwiązanie jest jednak lepsze?

    IMO pierwsze rozwiązanie wygląda estetyczniej. Jest też chyba bardziej
    odporne na złe wykonanie - jedyne czego trzeba przypilnować to by ta obróbka
    wchodziła odpowiednio daleko na arkusz blachodachówki.

    W zimie potencjalnie drugie rozwiązanie może być gorsze - taki kanalik
    odwadniający może się zatkać korkiem lodowym i wtedy woda będzie spływała
    pod arkusz blachodachówki.

    Po zastanowieniu się dochodzę do wniosku że nie przychodzi mi na myśl ani
    jedna zaleta drugiego rozwiązania. Zapytaj wykonawcy skoro takie coś
    proponuje to powinien przedstawić jakieś argumenty - bo chyba nie chodzi mu
    tylko o to by niezależnie od wybranego rozwiązania gdyby coś zaczęło cieknąć
    móc powiedzieć trzeba było wybrać drugie rozwiązanie które panu
    proponowaliśmy.

    Pozdrawiam
    Ergie