  • Data: 2013-01-15 16:55:21
    Temat: Re: bok - wiatrownica na dachu, dylemat
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Po zastanowieniu się dochodzę do wniosku że nie przychodzi mi na myśl
    > ani jedna zaleta drugiego rozwiązania. Zapytaj wykonawcy skoro takie coś
    > proponuje to powinien przedstawić jakieś argumenty - bo chyba nie chodzi
    > mu tylko o to by niezależnie od wybranego rozwiązania gdyby coś zaczęło
    > cieknąć móc powiedzieć trzeba było wybrać drugie rozwiązanie które panu
    > proponowaliśmy.

    Kurcze, też mi się zalety i wady bilansowały.
    Zdecydowałem się na obróbkę potrójną.
    Czyli jedna blacha wchodzi pod blachodachówkę, a druga ją z góry
    zasłania dodatkowo. Trzecia blacha jest przedłużeniem drugiej - nie ma o
    czym tutaj pisać.
    Cenowo żadna różnica, jedynie blachy pod spód wyjdzie więcej (ok 21cm),
    gdyż wypada trafić w drugi rowek blachodachówki (pierwszy jest po 3cm,
    więc za blisko brzegu).

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. Pytałem dwóch, argumentują w stylu - od lat tak się robi... taka
    jest sztuka. Ja to rozumiem, ale nie akceptuję argumentu, "z dziada
    pradziada". ;)